Vyhledávání


Rozhovor s Myší

15.10.2006 14:52

Vysíláš z „lokality Pardubice“. Co bys o svém regionu mohla říct nejzajímavějšího?
„Lokalita Pardubice“ je zajímavá hlavně tím, že je jedním ze třech bodů, které tvoří 1. Bermudský trojúhelník v Čechách na Moravě a ve Slezsku, tedy Pardubice-Kladno-Prostějov.

I když to máme určitě někde na stránkách uvedeno, vysvětlila bys ještě jednou název Semtex music? Proč se tvůj pořad nejmenuje třeba: „Spadli jsme do díry..“ nebo „Urostlý tulipán?“
Moje původní myšlenka byla taková, že bych posluchače seznamovala s českou nekomerční hudbou, hledala jsem proto věc, jejíž název by mě tak trochu zastupoval. Semtex hlavně proto, že je vyráběn v Čechách, je vyráběn v již zmíněné „lokalitě“ a hlavně, je to prostě bomba! Když se Semtex music rozrostl ještě o jednu hodinku zbourala jsem hranice v tom, co by se v pořadu mělo a nemělo objevit „Semtex Music“ se mi vryl do hlavy a prostě se mi líbí. Ale asi začnu uvažovat o „Urostlém tulipánu“ to se mi taky moc líbí. Nebo třeba „Studený radiátor“, „Zlomený hrábě“, „Vybranej septik“…

Jak ses k vysílání na našem rádiu dostala a jak se naplnila nebo neplanila tvá představa vynikat na virtuálních vlnách prvního netradičního netrádia?
K vysílání jsem se dostala velikou náhodou. V jedné místnosti na chatu se objevil link na rádio a byl u toho text, něco jako: „Hledáme spolupracovníky!“ V tu chvíli mi u hlavy zablikala žlutá žárovka a nad ní byl mráček s nápisem: „To by mohla být šance!“. Napsala jsem e-mail do radia a už se to vezlo. Ještě ten den jsem si jela koupit nová sluchátka a mikrofon a zbytek můžete slyšet sami
J. Moje nejtajnější představy už jsou dávno překonány. Ta seberealizace je opravdu dobrá věc. Mám ve všem volnou ruku, což mi nesmírně vyhovuje a moc mě to všechno baví.

Který pořad z naší dosavadní programové nabídky tě nejvíce oslovil (kromě tvého vlastního, samozřejmě)?
Bavil mě Večerní nervák s Cosmosem, teď mě baví Večerní pohodička… Zbytek moc nestíhám…(to lano zase odneste, opravdu nešplhám…)

Vyslovit jméno té jedné jediné nejoblíbenější kapely je hodně těžký, takže nám řekni alespoň tři (v pořadí oblíbenosti)...
U mě je to každý měsíc jinak. Ale s jistotou můžu tvrdit, že moji velcí oblíbenci jsou Pearl Jam, další místa těžko obsadit…za měsíc bych si to určitě zas rozmyslela. I přes to-velkou stálicí v mém srdíčku je i Ecstasy Of Saint Theresa a právě se mi vrývá pod kůži Midnight Oil.

Jakou muziku vyloženě nepobíráš?
Já mám docela dost širokej záběr, ale dost nechápu deadmetal a systémový techno.

Do tvého osobního života bychom neradi šťourali, ale přesto, řekneš nám svoji oblíbenou barvu?
Hm opravdu velmi intimní otázka. Ale věřte nebo ne, je to zelená! Ano, zelená.

Tvoje oblíbené papání?
Jarní pastva

Co dělá Myš, když zrovna nevysílá nebo neplní nepravidelně své pravidelné povinnosti?
Kraviny. A když zrovna nedělá kraviny, tak pouští draky-jen když fouká vítr. Když nefouká, tak poslouchá muziku. A když neposlouchá muziku, tak neposlouchá ani maminku. Moc ráda drží v ruce foťák a mačká spoušť. Ráda zajde do klubíku na konzert, občas přečte i něco jiného než televizní program a může-li sedí v koňském sedle.

Co si myslíš o budoucnosti, nejenom internetových rádií, ale rozhlasového vysílání vůbec?
Vzhledem k tomu, že běžná radia, vysílající vzduchem, vysílají zároveň i po netu, myslím, že budoucnost ovládnou internetová rádia. Naše životy budou řízeny pouze internetovými rádii. Bez internetových rádií nebudeme schopni myslet ani dýchat. Proto bych všem radila, aby se na tuto skutečnost připravovali tím, že budou od rána do večera a od večera do rána poslouchat netradiční netradio KLfreeONE!

Co bys poradila všem, kteří by se chtěli zapojit do našeho projektu a vysílat na rádiu KLFREE ONE, ale zatím se bojí, stydí, tápou nebo váhají?
Nebojte, nestyďte se, netápejte ani neváhejte! Jděte do toho po hlavě! Když se budete bát, stydět, tápat a váhat, tak toho moc nezmůžete!

Co bys vzkázala všem našim posluchačům?
S těmi internetovými rádii jsem si srandu nedělala, jinak mě ,prosím, berte s rezervou!